SVE O AVIO KARTAMA I PUTOVANJU AVIONOM

Pitanja i odgovori koji će vam pomoći da
isplanirate svoje putovanje i da brzo,
lako i jeftino stignete
do svog odredišta

Ako su vam potrebne avio karte pošaljite upit i dobićete odgovor u najkraćem roku

Polazak iz*
Sletanje u *
Datum polaska*
Datum povratka*
Vrsta putovanja
E-mail*
Broj telefona
Napomena

Zašto baš avio karte ?

Odgovor je jednostavan-moj posao koji sa zadovoljstvom radim vec 12 godina je rezervacija i prodaja avio karata ili kako to mi iz ovog posla zovemo-avionac. Pošto je ovo stranica o putovanjima i to onoj njihovoj lepšoj strani, pokušaću da na lak i zabavan način podelim sa vama informacije i svoja iskustva stečena u radu sa putnicima jer vam mogu biti od koristi a posebno onima koji prvi put kreću na put avionom. Dakle, podignite naslone svojih sedišta, vežite svoje pojaseve i smestite se udobno jer polećemo!!!!

Zašto da putujem avionom?

Plašite se letenja? Ako je to razlog zbog koga do sada niste putovali avionom moram da vam kažem da je to sasvim u redu jer se svi plašimo!!! Često sam imala prilike da čujem čak i od putnika koji su u svom životu preleteli hiljade i hiljade milja da su bar jednom na nekom od svojih letova bili uplašeni.
Ali plašimo se i kada putujemo autobusom zar ne? Ništa manje ni kada putujemo brodom ili automobilom…i zato potisnite bar jednom svoj strah , ukrcajte se u avion i doživite ovo lepo iskustvo.
Svaki sledeći put straha će biti sve manje a doživljaj je sve bolji .

Kad raščistimo sa strahovima evo još nekoliko razloga zbog kojih biramo avion umesto ostalih načina putovanja-brže je, udobnije, bezbednije , štedi naše vreme i energiju.

I najvažnija stvar-avio karte su jeftinije nego ikada! Destinacije sve bliže , prevoznika sve više , pretraživača na internetu koliko hoćete pa sada sve možete i sami .  Ali da li je baš tako?

Da li da kupujem avio karte sam na internetu ili u agenciji?

Bilo koji način da izaberete nećete pogrešiti  . Sve avio kompanije prodaju svoje usluge online ali i preko drugih kanala prodaje a jedan od njih su turističke agencije . Agencije su praktično posrednici za prodaju istih usluga koji su za to ovlašćeni od strane avio prevoznika.
Sa pojavom niskobudžetnih ili low cost prevoznika postale su nam dostupne mnoge destinacije po veoma niskim cenama. Avio karte ovih prevoznika moguće je kupiti u agenciji ali se najčešće kupuju na njihovim oficijelnim sajtovima.

Šta su low cost kompanije?

Low cost znači niski troškovi . Pored nacionalnih prevozilaca i drugih manjih i većih  u svetu postoji veliki broj avio kompanija  koje prevoze putnike uz minimum troškova sa obe strane . Ti troškovi se osim niskih cena avio karte najčešće odnose na količinu prtljaga, usluge koje se nude na letu, komfor,  tipove aviona, aerodrome na koje sleću itd..

Šta mi je potrebno za kupovinu avio karte online?

Prva i najbitnija stvar je validna kreditna kartica kojom ćete platiti kartu. Ako vam kartu plaća neko drugi svojom karticom morate imati i sve podatke vlasnika. Neki sajtovi odobravaju posebne popuste za plaćanje pojedinim karticama pa i to imajte u vidu.

Da li je kupovina avio karte na internetu bezbedna?

Odgovornost za upotrebu platnih kartica na internetu snosite samo vi  odnosno vlasnik kartice. Ukoliko kupujete na ovaj način koristite uvek proverene sajtove ili sajtove avio kompanija. Zloupotrebe su uvek moguće .

Da li su avio karte na internetu jeftinije?

Teško pitanje. Često jesu ali postoji mnogo faktora koje morate imati u vidu prilikom kupovine. U zavisnosti od toga gde i kada putujete i šta očekujete da dobijete zauzvrat  u odnosu na cenu koju plaćate dobro pročitajte sve što piše pre nego što kliknete na ikonicu pay!!!

Šta treba da znam prilikom online kupovine avio karte?

Kupovina avio  karte i nije neka filozofija ali pošto svi putujemo sa željom da nam bude lepo , udobno i sigurno a da za to zadovoljstvo što manje platimo reći ću vam nekoliko stvari na koje treba da obratite pažnju kada sami kupujete na internetu kako se vaše putovanje ne bi pretvorilo u noćnu moru.

Kako da izaberem prevoznika?

Jednostavno. Ako ne kupujete na sajtu odredjene avio kompanije, svaki pretraživač će vam ponuditi sve moguće opcije  i prevoznike izmedju izabranih gradova obično od najniže ka najvišoj ceni. Ali nek vas ne zavara niska cena avio karte koja se pojavi na vrhu tabele jer se tu kriju najčešće greške koje je posle kupovine teško ispraviti.
Dobro pročitajte sve detalje koji se odnose na izabranu opciju. Obično su vrlo jasno navedeni svi troškovi koji ulaze u cenu avio karte -cena prevoza , aerodromske takse, dozvoljena količina prtljaga,dodatne usluge na letu, troškovi usluge za plaćanje kreditnom karticom itd.

Direktan ili let sa presedanjem?

Obavezno pogledajte da li piše da na letu koji ste izabrali postoji neki stop ili je let direktan. Često se dešava da je let sa presedanjem jeftiniji od direktnog a da putnik na to ne obrati pažnju. Dešava se i da ta jeftinija varijanta postane izuzetno skupa ako dobro ne pogledate vreme čekanja izmedju letova. Na svim aerodromima postoji minimalno propisano vreme koje je potrebno za transfer sa jednog leta na drugi i retko će se desiti da ne stignete na sledeći let ako to vreme poštujete. Ali postoji drugi slučaj gde kupite jeftinu kartu i mislite da ste dobro prošli a tek kasnije shvatite da je pauza izmedju letova npr 6 ili 10 sati. Za toliko vremena na bilo kom aerodromu hteli ili ne potrošićete mnogo više nego što ste kupovinom jeftine karte uštedeli . Nešto ćete morati da pojedete i popijete, možda ćete kupiti nešto u nekoj prodavnici a sve ovo je po pravilu na svim aerodromima čak i nekoliko puta skuplje nego obično.

Prtljag

Pre kupovine avio karte dobro pogledajte koliko je prtljaga dozvoljeno na karti koju kupujete. Kod niskobudžetnih kompanija najčešće je u cenu uključen samo ručni prtljag a svaki drugi se doplaćuje. Zato , ukoliko vam je potreban dodajte odmah komad prtljaga koji želite jer će njegova kupovina na samom aerodromu pre leta sigurno koštati mnogo više.

Aerodromi

Na koji ćete aerodrom sleteti i u koje vreme veoma je bitno . Niskobudžetni prevoznici zbog nižih troškova često koriste aerodrome koji su udaljeni od grada pa računajte da će i troškovi transfera biti veći.

Vizni režim

Pre nego što kupite kartu obavezno se raspitajte da li vam je za zemlju u koju putujete možda potrebna viza. Ukoliko nemate vizu za za ulazak ne samo da nećete stići tamo gde želite već prosto nećete biti ni primljeni na let na aerodromu sa koga polazite.

Ako vam je ovo previše da se vratimo na početno pitanje- da li da kupujem avio karte sam ili u agenciji?

Odgovor je u agenciji a evo i zašto!

Ko su turističke agencije?

Turističke agencije su ovlašćeni posrednici za prodaju avio karata kroz globalni rezervacioni sistem u koji je uključena većina avio prevoznika iz celog sveta.To znači da agenti imaju uvid u  sve rute, konekcije, prevoznike kao i sva pravila koja prevoz avionom uključuje.

Ko je agent?

Agent je osoba koja je obučena za pretragu, rezervacije i prodaju avio karata koja dobro poznaje rezervacioni sistem na kome radi i koja  svakodnevno prati i informiše se o svim promenama na tržištu. Osim toga agenti znaju procedure na aerodromima pa vam njihovi saveti mogu biti od velike koristi.

Zašto mi je potreban agent?

Agent će umesto vas uraditi sve! U najkraćem mogućem roku za vas će pronaći najbolju konekciju, najkraću rutu i najnižu cenu. Informisaće vas o svim uslovima rezervacije avio karte, rokovima za kupovinu, količini prtljaga, aerodromima, pravilima koja morate poštovati kao i o vašim pravima. I to nije sve – pratiće vaše putovanje od početka do kraja i biti vam na usluzi 24 sata!!!
Agent nije samo osoba koja će vam prodati avio karte-to je vaš prijatelj , koji o vama brine i koji vam svojim znanjem i iskustvom pomaže da brzo, sigurno i jeftino stignete do svoje destinacije.

Da li agenti naplaćuju svoje usluge?

Naravno! Agencije nisu dobrotvorne organizacije već profesionalci koji obavljaju vrlo odgovoran posao koji od njih zahteva tačnost, preciznost ,smirenost , bistru glavu i punu materijalnu odgovornost u slučaju grešaka. Ko radi taj i greši pa samo pokušajte da zamislite šta se dogodi ako kojim slučajem niste obavešteni o tačnom vremenu poletanja vašeg aviona? Na svu sreću greške se dogadjaju retko a ako se dogode budite sigurni da će vaš agent uciniti sve da grešku ispravi i da vi  otputujete po vašem planu.

Kako da rezervišem avio karte?

Najbrže i najjednostavnije telefonom ali možete poslati i e-mail ili upit preko sajta agencije.

Šta mi je potrebno za rezervaciju avio karte?

Destinacija, datumi polaska i povratka, ime i prezime, kontakt telefon. Ako je neko od putnika mladji od 12 godina biće potreban i datum rodjenja jer najmladji putnici kod svih prevoznika imaju pravo na popuste. Ukoliko se radi o bebi do 2 godine , najcešće se plaćaju samo aerodromske takse a beba nema svoje sedište vec sedi u krilu roditelja.

Šta ako ne znam tačne datume?

Nije problem. Agent će za vas pronaći najbolju opciju sa datumima približnim onim koje želite pa ukoliko ste fleksibilni uvek dozvolite agentu ili tražite od njega da ako je cena avio karte visoka proveri raspoloživost dan pre ili posle jer se često dešava da razlike u cenama budu veoma velike.

Direktan ili let sa presedanjem?

Ukoliko do vaše destinacije postoji direktan let agent će vam uvek ponuditi prvo taj jer je najbrže i najkomfornije. Ali često se desava da cene na letovima sa presedanjem budu niže pa uvek proverite i ostale opcije. U slučaju leta sa presedanjem agent će vas obavestiti o vremenu čekanja izmedju letova koje je veoma bitno kako biste imali dovoljno vremena za transfer. Iako nekad cena avio karte  bude drastično niže ako je vreme čekanja duže budite oprezni jer to može značiti i veće troškove na aerodromu na kome čekate. Isto tako kada su u pitanju kratke konekcije-na velikim aerodromima velike su i gužve pa vam pasoška i ostale kontrole mogu oduzeti dragoceno vreme. Optimalno vreme za transfer na evropskim aerodromima je od 1.5 do  2 sata dok za aerodrome u Americi    to može i poželjno je da bude nešto duže.

Da li se rezervacija avio karte plaća?

Ne . Rezervacija je besplatna i ne obavezuje vas na kupovinu. Agent će vam nakon uradjene rezervacije reći kada je krajnji rok za kupovinu karte. Ukoliko kartu ne kupite do tog roka rezervacija će biti stornirana.

Zašto je važno da avio karte kupim u datom roku?

Agent vam može garantovati cenu samo do roka koji automatski daje sistem u momentu rezervacije. Pošto se raspoloživost na letovima stalno menja menjaju se i cene pa vam se tako može desiti da samo sat ili dan nakon isteka roka nova cena bude mnogo veća.

Može li cena avio karte biti niža?

Moze ali  to zavisi od mnogo faktora.

Od čega zavisi cena avio karte?

*Raspoloživost mesta na letu koji želite

Stanje na letovima se stalno menja jer pristup imamo svi -putnici, agenti, avio kompanije, sajtovi itd . Dakle u svakom momentu neko kupuje pa se broj mesta smanjuje

*Doba godine kada putujete

Sezonalnost podrazumeva da su cene karata za odredjene destinacije u pojedinim periodima godine niže a posebno kada se radi o prekookeanskim letovima.Tako na primer periodi niske sezone za letove ka Americi su okvirno od januara do kraja juna i od septembra do kraja novembra a svi ostali su visoka sezona kada su cene veće.Takodje , periodi visokih cena su u vreme Božića , Nove godine i Uskrsa i 1.maja ili već prema proceni pojedinih prevozilaca.Ono što je dobro je da veoma često postoje promotivni periodi kada cene za pojedine destinacije budu znatno niže od uobičajenih. O tome će vas vaš agent uvek obavestiti jer su po pravilu promocije ograničene rokovima kupovine i perodima putovanja.

*Klasa prevoza

Na avionima postoje dve klase-ekonomska i poslovna tzv. biznis klasa. Ono što odredjuje razliku u cenama je podela ove dve na veliki broj podklasa.Većina mesta u avionu pripada ekonomskoj klasi ali iako svi imamo fizički ista mesta  na letu ne plaćamo svi istu cenu.
Cena avio karte koju platite u sebi sadrži odredjene uslove koji se tiču  otkazivanja, refundacije, promena datuma, količine prtljaga  a u novije vreme i usluga koje dobijate na letu.Po pravilu što je niža cena to su restriktivniji uslovi!!!  Najčešće– najjeftinije avio karte se ne mogu refundirati, promene nisu dozvoljene ni uz doplatu, količina prtljaga je ograničena a hrana i piće na letu nisu uključeni. To naravno ne važi za sve ali su prevoznuci na taj način dali putnicima mogućnost da sami biraju i kreiraju svoju kartu. Što više platite više ćete i dobiti.
Slična je situacija i kod biznis klase-nisu sve karte iste ali generalno biznis klasa podrazumeva najveću fleksibilnost u pogledu uslova a na samom letu veću udobnost, prioritete prilikom ukrcavanja i iskrcavanja , korišćenje posebnih salona na aerodromima , prateće sadržaje na letu koji uključuju vrhunski luksuz od kompanije do kompanije a sve u skladu sa cenom.

*Momenat kupovine

Nije svejedno da li kartu kupujete dan , dva ili mesec i više dana pre leta.Nepisano pravilo je-što ranije to jeftinije mada postoje i časni izuzeci.Najcešće su avio karte koje kupujete neposredno pre leta veoma skupe što je i logično-avion se puni i mesta je sve manje tj. ostaju raspoloživa samo ona skuplja.
Takodje, pojedine tarife imaju pravila kupovine unapred npr. 30 , 21 ili 7 dana pre leta što praktično znači što manje dana pre leta to je cena veća.

* Dužina boravka

Nije svejedno da li ostajete na destinaciji 1 ,2 ili više dana, da li su u pitanju radni dani ili vikend a neki prevoznici čak imaju i tačno odredjenim danima u nedelji niže ili više cene.
Najskuplje varijante su najčešće one radnim danima-odlazak danas a povratak sutra i što duže ostajete na destinaciji cena je niža. Postoji tzv. “sunday rule”pravilo koje podrazumeva da u periodu boravka imate uključen bar jedan vikend tj. n subota na nedelju pa su takve karte po pravilu jeftinije.

*Starost putnika

Odredjene kategorije putnika imaju pravo na popuste a to su bebe, deca od 2 do 12 godina, studenti i još neke usko odredjene kategorije pomorci , radnici itd…
Mi u najboljim godinama nažalost nemamo nikakve popuste!

Kada je ovoliko faktora kako onda ugrabiti jeftine avio  karte?

Odgovor je jednostavan-zato imate svog agenta, koji zna vaše zelje, navike i potrebe s jedne strane a sa druge njegov je posao da sve ovo zna, da prati periode promocija i niskih cena i da vas o tome obaveštava.

Da li me karta na nešto obavezuje?

Da. Avio karta je ugovor izmedju prevoznika i putnika i kao i svaki ugovor u sebi sadrži prava, dužnosti i obaveze obe strane. Obaveza prevoznika je da vas u naznačeno vreme preveze do naznačenog mesta po pravilima i sa uslugama koje ste platili o kojima ce vas obavestiti vaš agent. Dobro saslušajte sve što agent ima da vam kaže i pitajte sve što vas zanima. U našem poslu nema suvišnih pitanja ima samo korisnih odgovora.
Vaša obaveza prilikom kupovine je da agentu date ispravne podatke što je veoma bitno-ime i prezime na karti mora pisati onako kako je napisano u vašem pasošu . Promena imena nakon kupovine karte nije dozvoljena a čak i najmanja korekcija povlači dodatne troškove.Uvek proverite da li je vaše  ime i prezime ispravno napisano jer osim dodatnih troškova može vam se desiti da ne budete primljeni na let. Pasoš nije obavezan prilikom kupovine karte ali vam agent moze zatražiti podatke iz njega.

Zašto moram da dam podatke iz pasoša?

Većina prevoznika traži da se u rezervaciju unesu broj pasoša, datum rodjenja i datum do kada pasoš važi iz prostog razloga što je to dokument kojim se identifikujete prilikom prijave na let. Osim toga to olakšava i ubrzava imigracione procedure na aerodromima. Dobro proverite da li vam je za zemlju u koju putujete potrebna viza. Agenti najčešće pitaju da li imate vizu ali nisu u obavezi da vam kažu da li je potrebna ili ne  samo mogu da pomognu savetom.
Bez vize za zemlju za koju je potrebna nećete biti primljeni na let.

Šta ako promenim plan i želim da otkažem kartu?

Prilikom kupovine agent će vas obavestiti o svim uslovima otkaza, refundacije, promena datuma putovanja kao i o količini i vrsti prtljaga koji možete poneti. Kupovinom vi na te uslove pristajete i obavezujete se da ih poštujete. Sve uslove propisuje prevoznik a ne agencija, agencija je samo posrednik koji mora da poštuje pravila prevozioca i da putnika sa njima upozna.

Šta sadrže avio karte?

Osim imena i prezimena na karti su prikazani broj leta , mesto polaska, mesto dolaska , vreme poletanja i vreme sletanja a u većini slučajeva i vreme kada počinje ukrcavanje-boarding time. Sva vremena su lokalna pa nema potrebe da bilo šta preračunavate. Karta sadrži i detalje o tipu aviona , terminalu sa koga poleće i na koji sleće, podatke o dozvoljenoj količini prtljaga i obroku na letu ako ga ima. I još nesto-svaka karta ima svoju šifru -booking reference , korisno je da znate šta je to jer vam može biti potrebno prilikom online chek ina ili chek ina na aerodromima na automatima predvidjenim za to. Na kraju se nalazi i broj vaše avio karte koji počinje trocifrenim brojem karakterističnim za odredjenog prevozioca i nizom od 10 brojeva u nastavku.

Da li moram da imam odštampanu kartu?

Preporuka je-da. U većini slučajeva niko vam je na aerodromu neće tražiti ali je korisno da je imate zbog svih podataka na njoj jer ako dodje do neplaniranih situacija može vam biti potreban npr broj karte ili šifra . Kartu možete imati i u elektronskoj formi na telefonu.

Da li moram pre puta dodatno da potvrdjujem kartu?

Ne. Kupovinom karte sve ste završili i potrebno je samo da na vreme dodjete na aerodrom 2 sata pre poletanja.  Ukoliko do tada dodje do bilo kakvih promena vaš agent će vas o tome obavestiti.

Šta može da se promeni?

Može da se proneni vreme poletanja što može biti veoma važno posebno ako se vreme pomeri unazad tj. let vam bude ranije od planiranog vremena . Vaš let može biti i otkazan a ukoliko do toga dodje agent će vas na vreme obavestiti.

Kada da dodjem na aerodrom?

Najranije 2 h a najkasnije 1 i 30 minuta h pre poletanja. Ovo je veoma važno jer neki prevozioci zatvaraju chek in 60 minuta a neki 45 minuta pre leta pa da vam se ne bi desilo da vas ne prime na let poštujte ovo vreme.

Gde idem na aerodromu?

Na let se prijavljujete na šalteru (check in) prevoznika koji je naznačen na karti. Tada predajete i prtljag ako ga imate. Od službenika ćete dobiti boarding kartu koja služi za ulazak u avion a na njoj su naznačeni i broj gate-a -izlaza sa koga avion poleće kao i broj vašeg sedišta i vreme kada počinje ukrcavanje. Na poledjini ove karte obicno je zalepljen tag nalepnica identična onoj koja se stavlja na vaš prtljag . Ovaj tag čuvajte jer je on presudan ukoliko dodje do kašnjenja ili gubljenja prtljaga.

Šta ako imam višak prtljaga?

Višak prtljaga se dodatno plaća. Ukoliko unapred znate da ćete imati višak pitajte agenta na koji način ga možete poneti i doplatiti unapred jer je njegova doplata na samom aerodromu skuplja

Šta ako nosim kućnog ljubimca?

Ovo morate naglasiti svom agentu prilikom rezervacije jer on mora proveriti da li je prevoz ljubimca na vašem letu moguć  i da li ima mesta. Ako je odgovor potvrdan agent će vam reći na koji način nosite životinju i šta vam je sve potrebno.

Šta ne smem da nosim u ručnom prtljagu?

Hrana, tečnosti, hemikalije, stakleni i oštri predmeti ne mogu se poneti u putničku kabinu. Na sajtu svakog prevoznika naći ćete precizne  informacije o tome. Postoje i neki izuzeci ali o svemu tome pitajte agenta.

Gde idem posle check ina?

Pre ulaska u avion proći ćete pasošku kontrolu  a ostatak vremena  ćete provesti na gejtu na kome prolazite i poslednje sigurnosne provere. Poštujte vreme naznačeno na bording karti . Gejtovi se zatvaraju oko 30 minuta pre leta u zavisnosti od prevozioca i ukoliko zakasnite može vam se desiti da vas ne prime na let. U putničkoj kabini će vas dočekati kabinsko osoblje koje će vam pomoći da nadjete svoje mesto. Obavezno pročitajte uputstvo koje se nalazi u džepu sedišta ispred vas jer ono sadrži instrukcije o postupanju u različitim situacijama.

Ko je kabinsko osoblje?

To su osobe koje brinu o vama tokom leta.  Slušajte njihove instrukcije i ponašajte se u skladu sa njima. Nemojte biti zahtevni , avion nije ni restoran ni mesto za zabavu već prevozno sredstvo a stjuardese i stjuardi su tu da vam let učine prijatnim. I ne samo to , oni su prošli hiljade i hiljade sati napornih treninga kako bi bili spremni da vam u slučaju nepredvidjenih situacija pomognu.

Šta ako zakasnim na let?

Pozovite svog agenta ili krenite odmah ka šalteru prevozioca čiju kartu imate gde možete na licu mesta sobiti sve informacije ili  platiti penal za promenu na prvi sledeći let u istom danu ukoliko ga ima i ukoliko tarifa takvu promenu dozvoljava. Kod mnogih prevoznika u slučaju da se ne pojavite na letu promene nisu dozvoljene pa zato budite tačni i nemojte kasniti.

  • Zasto bas avio karte ?
  • Zasto da putujem avionom?
  • Da li da kupujem sam na internetu ili u agenciji?
  • Sta su low cost kompanije?
  • Sta mi je potrebno za kupovinu online?
  • Da li je kupovina na internetu bezbedna?
  • Da li su karte na internetu jeftinije?
  • Sta treba da znam prilikom online kupovine?
  • Kako da izaberem prevoznika?
  • Direktan ili let sa presedanjem?
  • Prtljag
  • Aerodromi
  • Vizni rezim
  • Ko su turisticke agencije?
  • Ko je agent?
  • Zašto mi je potreban agent?
  • Da li agenti naplaćuju svoje usluge?
  • Kako da rezervišem avio kartu?
  • Šta mi je potrebno za rezervaciju?
  • Šta ako ne znam tačne datume?
  • Direktan ili let sa presedanjem?
  • Da li se rezervacija plaća?
  • Zašto je važno da kupim kartu u datom roku?
  • Može li cena biti niža?
  • Od čega zavisi cena karte?
  • Kada je ovoliko faktora kako onda ugrabiti jeftinu kartu?
  • Da li me karta na nešto obavezuje?
  • Zašto moram da dam podatke iz pasoša?
  • Šta ako promenim plan i želim da otkažem kartu?
  • Šta sadrži avio karta?
  • Da li moram da imam odštampanu kartu?
  • Da li moram pre puta dodatno da potvrdjujem kartu?
  • Šta može da se promeni?
  • Kada da dodjem na aerodrom?
  • Gde idem na aerodromu?
  • Šta ako imam višak prtljaga?
  • Šta ako nosim kućnog ljubimca?
  • Šta ne smem da nosim u ručnom prtljagu?
  • Gde idem posle check ina?
  • Ko je kabinsko osoblje?
  • Šta ako zakasnim na let?